לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454
לייעוץ משפטי בנושא רשלנות רפואית - 03-940-5454

רשלנות רפואית פלילית

 

 

רשלנות רפואית פלילית – הבנה, דוגמאות, וחשיבות הפנייה למשרד עורכי דין אורי דלאל

רשלנות רפואית היא תחום מורכב בעולם המשפט והרפואה, העוסק במקרים בהם אנשי מקצוע רפואיים לא פעלו לפי הסטנדרטים המקובלים של המקצוע וגרמו לנזק למטופלים.

כאשר מדובר ברשלנות רפואית פלילית, מדובר במקרים חמורים שבהם ההתנהלות הרפואית חורגת לא רק מהסטנדרטים המקובלים אלא אף מגיעה לכדי עבירה פלילית.

משרד עורכי הדין אורי דלאל בעל ניסיון רב בניהול תביעות רשלנות רפואית ומציע ליווי מקצועי ואישי ללקוחותיו שנפגעו מרשלנות רפואית פלילית.

מהי רשלנות רפואית פלילית?

רשלנות רפואית פלילית היא מצב שבו איש מקצוע רפואי מבצע פעולה בלתי חוקית או מזיקה באופן מודע או מתוך חוסר אחריות חמורה, דבר המהווה עבירה פלילית.

מרביתן המוחלט של תביעות רשלנות רפואית הינן תביעות אזרחיות לקבלת פיצויים, שכן גם באותם מקרים שבהם איש צוות הרפואה התרשל הדבר אינו עולה כדי עבירה פלילית.

במקרים חמורים במיוחד, שבהם היתה כוונה פלילית של אותו איש צוות רפואה או כאשר הרופא היה מודע לסיכון שהתנהלותו גורמת והוא בחר להתעלם ממנו הדבר עשוי להיחשב גם כעבירה פלילית.

במקרים חמורים אלה, לצד הפיצויים המקובלים עשויים להיקבע גם פיצויים עונשיים.

דוגמאות לרשלנות רפואית פלילית

1.פגיעה מכוונת בחולים

איש צוות רפואי אשר גרם במודע ובמכוון לנזק למטופל.

2. ניתוחים ללא הסכמה מדעת

מרבית המקרים של ניתוחים ללא הסכמה מדעת לא יעלו כדי עבירה פלילית. בנסיבות חמורות של חוסר התחשבות ברצון המטופל ללא הצדקה רפואית, יש לשקול את הדברים.

3. טיפול תחת השפעת סמים או אלכוהול

רופא שביצע פעולות רפואיות תחת השפעת סמים או אלכוהול עשוי להימצא אשם ברשלנות רפואית פלילית.

4. זיוף מסמכים רפואיים

איש צוות אשר זייף מסמכים כדי להסתיר טעויות בטיפול בחולים.

רשלנות רפואית לעומת רשלנות פלילית

לעיתים לקוחות מבלבלים בין רשלנות רפואית לבין רשלנות פלילית. חשוב לא לקפוץ למסקנות ולהבין את ההבדלים ביניהן.

רשלנות רפואית מתייחסת לפעולה או מחדל רשלניים אשר גרמו לנזק למטופל, בעוד שרשלנות פלילית מערבת כוונה פלילית או מודעות לסיכון החמור של הפעולה תוך התנהלות מקוממת וחמורה במיוחד.

חשיבות הפנייה למשרד עורכי דין אורי דלאל

משרד עורכי הדין אורי דלאל מייצג נפגעי רשלנות רפואית לרבות במקרים של רשלנות רפואית פלילית. המשרד מייצג נפגעים בלבד, אשר נגרמו להם נזקי גוף קשים כתוצאה מרשלנות רפואית, תאונות ותביעות נזיקין. המשרד חותר להשגת פיצוי מקסימלי שיבטיח איכות חיים מירבית לנפגעים ועמידה על צרכיהם האינדיבידואלים.

שירותי המשרד כוללים:
  1. איסוף ראיות: בחינה מעמיקה של כל המסמכים והראיות הרפואיות.
  2. שיתוף פעולה עם מומחים רפואיים: קבלת חוות דעת ממומחים רפואיים מנוסים.
  3. ניהול תביעות מקצועי: הגשת תביעות משפטיות וייצוג מקצועי בבית המשפט.
  4. סיוע בשיקום ובירוקרטיה: ליווי הנפגעים בתהליכי השיקום והסיוע הבירוקרטי.
הצלחות המשרד

במהלך השנים, משרד אורי דלאל גבה פיצויים בסך עשרות מיליוני ש”ח עבור לקוחותיו. המשרד שם דגש על ליווי אישי ומקצועי, תוך מודעות רבה לחשיבות הסיוע בהליכים השיקומיים והבירוקרטיים לצד ניהול ההליכים המשפטיים.

משרדנו עושה לכם סדר

רשלנות רפואית פלילית היא נושא מורכב הדורש הבנה מעמיקה של התחום הרפואי והמשפטי כאחד. אם אתם או בני משפחתכם נפגעתם מרשלנות רפואית פלילית, חשוב לפנות למשרד עורכי דין מקצועי ומנוסה. המשרד מציע ידע וניסיון בטיפול במקרים אלו וחותר לספק ללקוחותיו שירות מקצועי ומיטבי.

פנייה לאורי דלאל

אם נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, אתם מוזמנים לפנות לייעוץ ראשוני עם משרדנו. עם ניסיון רב והצלחה מוכחת בתחום הרשלנות הרפואית, עו”ד אורי דלאל יפעל ללא לאות על מנת להבטיח שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. אל תהססו לפנות לייעוץ ראשוני ולהתחיל בבדיקת זכאותכם לפיצוי.

ניתן ליצור איתנו קשר בכל עת בטלפון: 0544-485312 או בדוא”ל: [email protected].

רשלנות רפואית בניתוח בקע מפשעתי (הרניה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו”ד אורי דלאל

054-4485312 [email protected]

Call Now Button
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support